Articulațiile doare de ce

Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase | Medlife

Insa nu tot ceea ce vedem ca fiind inevitabil legat de imbatranire este dictat de trecerea timpului. Problema articulatiilor este un exemplu de afectiune ce poate aparea si la persoanele mai tinere si care poate fi prevenita cu ajutorul unui stil de viata corespunzator.

Durerea Articulatiilor - Tipuri, Cauze si Remedii

Comenteaza acest subiect pe Forumul MedLive. Odata ce cartilajele se erodeaza, acestea nu mai pot fi refacute. Subtierea cartilajelor contribuie in timp la aparitia osteoartitei, cunoscuta si sub numele de artrita degenerativa, o boala ce se manifesta prin umflarea sau iritarea articulatiilor, insotita de dureri, rigiditate si limitarea miscarilor.

Afectiunile musculo-scheletale reprezinta unele dintre cele mai frecvente probleme de sanatate care apar odata cu inaintarea in varsta.

Meniu cont utilizator

In functie de factorii de risc, dar si de stilul de viata, bolile din aceasta categorie pot fi inregistrate si la persoane mai tinere. Patience White, medic reumatolog si ofiterul de sanatate publica al Fundatiei pentru Artrita. La femei, durerile articulatiilor apar mai frecvent in zona palmei, a genunchilor, a gleznelor si a talpii, pe cand la barbati, sunt mai afectate incheietura mainii, articulatia soldului si coloana vertebrala, titreaza CNN. Printre factorii ce contribuie la aparitia problemelor articulare se numara: inaintarea in varsta cartilajele se subtiaza in timpaccidentarile, chiar si cele aparent usoare, inflamatiile, greutatea in exces si pierderea masei musculare.

Pentru a pastra sanatatea articulatiilor, tine cont de urmatoarele recomandari.

tratamentul osteocondrozei în articulația umărului

Mentine-te in forma Muschii puternici ajuta la mentinerea stabilitatii incheieturii. Cu cat muschii corpului sunt intr-o forma mai buna, cu atat scade riscul unei accidentari. In plus, muschii din jurul incheieturilor absorb socul si contribuie la raspandirea acestuia asupra intregii suprafete a incheieturii, sustine dr.

artrita artroso a articulației umărului drept

Articulațiile doare de ce M. Jazrawi, seful diviziei de medicina sportiva al spitalului pentru probleme ale articulatiilor din cadrul din Universitatii din New York. Se recomanda, in special, activitatile fizice care intaresc muschii fara a afecta cartilajele, precum: pilates, yoga, inot.

Cand vine vorba despre activitati precum jogging-ul, tenisul sau schiatul, specialistii in medicina sportiva sfatuiesc impotriva realizarii acestora pe suprafete tari sau denivelate.

De ce ne amortesc mainile si picioarele? Dr Ana Stemate

Aceste activitati ar putea duce la aparitia osteoartitei si, cu siguranta, pot avansa progresia bolii", sustine dr. Donald M. Pastreaza o greutate sanatoasa Cu cat greutatea depaseste limitele recomandate, cu atat presiunea pusa asupra articulatiilor este mai mare.

Formular de căutare

Spre exemplu, in timpul mersului fiecare genunchi sustine o forta echivalenta cu trei pana la articulațiile doare de ce ori greutatea corpului. Obezitatea reprezinta unul dintre factorii de risc in aparitia osteoartritei in genunchi si solduri.

Greutatea pare sa aiba un impact mai mare asupra articulatiilor in cazul femeilor decat in cazul barbatilor, motivele raman insa necunoscute. David Felson, specialist in reumatologie si preventia artritei in cadrul Scolii de Medicina a Universitatii Boston. Un studiu semnat, printre altii, si de dr.

Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase

Felson arata ca, atunci cand o femeie supraponderala slabeste cu aproximativ 10 kilograme, riscul de a face osteoartrita la nivelul genunchiului se injumatateste. Atentie la pozitia corpului O pozitie necorespunzatoare a corpului, precum statul cocosat, afecteaza incheieturile, in special cele ale gatului, picioarelor, soldurilor precum si coloana vertebrala, titreaza WebMD. O atentie deosebita trebuie acordata pozitiei corpului atunci cand ridici sau cari ceva.

Spre exemplu, rucsacul trebuie carat pe ambii umeri, si nu doar pe unul, astfel incat greutatea lui sa fie distribuita in mod egal asupra articulatiilor.

Navigare în articole

Atunci cand ridici un obiect greu, foloseste-te de muschii principali ai corpului, flexand genunchii mai degraba decat incordand doar muschii spatelui. Evita accidentarile si activitatile ce iti pot dauna Accidentarile, mai ales cele care necesita interventie chirurgicala, maresc riscul aparitiei artritei.

cum se vindecă o articulație pentru artroză

Cu cat accidentul are loc mai tarziu, sa spunem la varsta de 30 sau 40 de ani, cu atat creste riscul aparitiei artritei.

Persoanele predispuse catre o problema a articulatiilor ar trebuie sa evite sau sa limiteze exercitiile fizice de impact precum cele ce presupun ridicarea simultana a picioarelor de pe pamant.

Reumatologia si bolile reumatice

Daca observi ca in decursul exercitiilor fizice usoare apar dureri la nivelul genunchilor, evita genoflexiunile si flexarile, sfatuieste Los Angeles Times.

Invata care iti sunt limitele si tine cont de ele Evita exercitiile prea dure pentru incheieturi.

  1. Totul despre artrita genunchiului - Simptome, tipuri, tratament | biostildirect.ro
  2. Reumatologia si bolile reumatice
  3. Surse Artrita genunchiului Artrita este o afectiune frecventa, caracterizata prin durere si inflamare a unei articulatii.
  4. 7 cauze mai putin cunoscute ale durerilor articulare | Catena
  5. Zece recomandari pentru a-ti pastra articulatiile sanatoase | Medlife

Este probabil sa inregistrezi unele dureri musculare dupa un antrenament insa orice durere ce dureaza mai mult de 48 de ore indica faptul ca trebuie sa diminuezi nivelul în tratamentul articulațiilor pot apărea exacerbări dificultate.

Nu se recomanda intensificarea considerabila a activitatii fizice de la o sedinta la alta. De asemenea, nu uita de incalzire - atat la inceputul cat si la finalul unei sedinte sportive.

Navigare principală

Muschii neincalziti cresc riscul unei accidentari. Aplica comprese reci sau comprese cu gheata pe incheieturile dureroase Compresele reci sunt o modalitate buna de a reduce durerile si de a preveni umflarea incheieturilor dupa un antrenament. Daca te doare o incheietura, pune niste gheata intr-o punga, inveleste-o intr-un prosop si aplic-o, insa nu pentru mai mult de 20 de minute.

Nu aplica gheata direct pe piele.

Mai multe despre acest subiect