Biostil

Suna-ne! Tel 0754 060 724

PRIMIM MARFA O DATA PE SAPTAMANA!

Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil Biostil

Categorii

Newsletter





Termeni si conditii

 Va multumim pentru ca ati vizitat pagina de internet www.biostildirect.ro. Pentru utilizarea acestui site este necesar sa cititi si sa acceptati Termenii si conditiile de mai jos in totalitate. Vizitarea site-ului presupune ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile de mai jos.

I. Definitii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de catre Biostil catre Cumparator, prin intermediul magazinului virtual www. biostildirect.ro.


Urmatorii termeni sunt definiti:
1. Cumparator reprezinta persoana fizica sau juridica (persoana fizica, persoana fizica autorizata, societate comerciala sau alta entitate juridica), institutie publica, organizatie nonguvernamentala care cumpara produse sau servicii, emitand o Comanda.
2. Vanzatorul este societatea comercială SC BAZIS 25 SENIOR SRL, avand sediul social in Str. Episcop Grigorie Leu, Nr. 70A, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul: J03/344/2009 si CIF: RO25245812.

3. Produse reprezinta orice bun  mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Cumparatorului.
4. Comanda este un document electronic, telefonic sau in scris ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Produse si sa faca plata acestora.
5. Contractul este o Comanda confirmata de catre Vanzator.
6.  Cont reprezinta ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Membru accesul la zone restrictionate ale Site-ului.
7. Drepturi de proprietate intelectuala sunt toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

II. Relatia contractuala

1. Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.biostildirect.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
2. Daca Cumparatorul valideaza si trimite comanda, inseamna ca accepta implicit Termenii si conditiile Comenzii.
3. Confirmarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului. Contractul (la distanta) este valid incheiat si intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului (la distanta) astfel incheiat.
4. Vanzatorul poate subcontracta si/ sau cesiona unei terte parti servicii ce tin de livrarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia

III. Drepturile si Obligatiilor Vanzatorului

1. Vanzatorul are obligatia de a livra produsele care indeplinesc cerintele si specificatiile pe site Cumparatorului;
2. Informatiile prezentate pe site-urile Vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila.
 

IV. Drepturile si Obligatiile Cumparatorului

1. Cumparatorul are obligatia de a analiza cu atentie descrierea si caracteristicile produselor. Daca descrierea unui produs este neclara, asigurati-va de clarificarea acestui aspect, prin contactarea Vanzatorului pentru a cere informatii suplimentare, inainte de a plasa comanda. Facand o comanda pentru un produs se subintelege ca sunteti de acord sa îl cumparati.
2. Cumparatorul are obligatia de a furniza informatii valide, necesare pentru intocmirea facturii si livrarea comenzii in bune conditii, astfel incat sa ajunga la timp si in conditii sigure la Cumparator;
3. Cumparatorul are obligatia de a plati pretul produselor din Comanda.
4. Membrul sau Cumparatorul are obligatia de a nu instraina datele contului, din motive de securitate.
5. Membrul sau Cumparatorul are dreptul de a solicita modificarea sau stergerea contului de utilizator. Vanzatorul va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

V. Limitarea responsabilitatii Vanzatorului

1. BAZIS 25 SENIOR  nu poate fi tras la raspundere pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, produse in timpul utilizarii site-ului si a serviciilor oferite prin intermediul acestuia, ori produse ca urmare a utilizarii acestora sau a imposibilitatii utilizarii lor.
2. BAZIS 25 SENIOR nu garanteaza functionarea neintrerupta si lipsita de erori a site-ului si a serverelor, dupa cum nu este raspunzatoare de riscurile specifice utilizarii site-urilor informatice (virusi, alte elemente sau actiuni care pot provoca daune specifice Internetului si tehnologiilor digitale, inclusiv violarea securitatii informatiilor).

VI. Obligatiile Utilizatorului/ Vizitatorului site-ului

Daca sunteti de acord sa utilizati acest site si serviciile sale, sunteti obligat:

·         sa respectati legile in vigoare si sa nu desfasurati activitati de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun in pericol buna functionare a site-ului, a serverului, securitatea informatiilor etc.;

·         sa nu modificati, copiati, distribuiti, transmiteti, afisati, publicati, reproduceti, creati produse derivate sau sa vindeti orice fel de informatii sau servicii obtinute prin intermediul site-ului;

·         sa suportati orice costuri aditionale legate de utilizarea site-ului, cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice si de servicii Internet.

 

VII. Politica de returnare

Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:
Conform legislatiei in vigoare (O.G. nr. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta - art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta - art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.

Produsele cumparate de pe site-ul www.biostildirect.ro pot fi refuzate la efectuarea receptiei coletului, daca acestea nu corespund calitativ si cantitativ cu comanda initiata de client.  In plus, din motive de siguranta alimentara si igiena firma noastra nu accepta returnarea produselor alimentare.

 

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la Biostildirect.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.biostildirect.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:

 

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

 

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;

 

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;

 

          Omisiunea informaţiilor privind dreptul de retragere    


 În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

          Obligaţiile care revin BIOSTILDIRECT în cazul retragerii


BAZIS 25 SENIOR rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.

BAZIS 25 SENIOR rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

Fără a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

            Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii

           Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

 

            Exceptări de la dreptul de retragere


            Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

-  contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;

-  furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-  furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;

-  furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-  furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

-  furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 -  furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;

 

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.biostildirect.ro

 

VIII. PLATA

Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul BAZIS 25 SENIOR conform acestor "Termeni si Conditii" se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. BAZIS 25 SENIOR isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin mandat postal, ordin de plata, sau prin credit card; dovada platii trebuie trimisa catre BAZIS 25 SENIOR la adresa de e-mail office@biostildirect.ro sau la numarul 0754060724. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul BAZIS 25 SENIOR.

Plata in avans se considera si plata cu ajutorul cartii de credit online. In acest caz BAZIS 25 SENIOR va solicita procesatorului de plati electronice confirmarea securitatii si a validitatii tranzactiei, si va efectua verificari suplimentare acolo unde este cazul, inainte de livrarea produselor, aceasta verificare putand duce chiar la anularea comenzii respective din motive de securitate.
Plata cu cardul va aparea pe extrasul de cont cu numele biostildirect.ro

 

XI. Proprietatea intelectuala

1. Drepturi de autor
Intregul continut al site-ului, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice, software si alte elemente similare), este proprietatea BAZIS 25 SENIOR. Folosirea continutului fara acordul biostil sau al proprietarilor de drept este interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare.
2. Mărci inregistrate
Denumirea „BAZIS 25 SENIOR , sub orice forma ar aparea in site, logo-urile si simbolurile asociate ei, precum si combinatiile acestora cu orice cuvant sau simbol grafic, folosite in site, sunt marci inregistrate. Ele pot fi utilizate numai cu acordul biostil  si numai in legatura cu produse acestuia. Utilizarea altor marci inregistrate afisate in site este permisa numai cu acordul proprietarilor lor de drept.

 

XII. Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face oriunde in tara prin poștă sau curier rapid. BAZIS 25 SENIOR isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. BAZIS 25 SENIOR nu răspunde de eventualele degradări ale produselor pe timpul transportului, această responsabilitate revenind serviciului poștal sau curierului.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

BAZIS 25 SENIOR se obliga conform legii,ca in termenul de 30 de zile de la data transmiterii comenzii de catre client, sa isi indeplineasca obligatiile contractuale.

BAZIS 25 SENIOR isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de BAZIS 25 SENIOR care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de BAZIS 25 SENIOR fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii cu întârziere este cel mult  valoarea sumei incasate de BAZIS 25 SENIOR de la acest client.

"Cei mai corecti! Raportul Calitate - Pret Excelent!"                                Mona Valceanu