Genunchiul dureri și gimnastică

genunchiul dureri și gimnastică

genunchiul dureri și gimnastică

Comunicare wireless… Cele mai eficiente exercitii pentru durerile de genunchi Daca te confrunti cu dureri de genunchi ai putea fi tentat sa crezi ca sportul nu face decat mai mult rau, insa lucrurile stau exact pe dos. Exercitiile potrivite intaresc musculatura care inconjoara zona genunchilor si ii mentin flexibilitatea, prevenind astfel complicatiile ulterioare.

Autor: Dr. Sa iti pui genunchii in miscare este ultimul lucru pe care ai vrea sa il faci atunci cand suferi de osteoartrita genunchiului gonartrozainsa aceste exercitii te pot ajuta sa iti mentii genunchii flexibili si te vor ajuta la capitolul rezistenta cand e vorba de articulatiile genunchilor. Inainte de a face aceste exercitii, cere acordul medicului tau specialist si nu forta daca simti durere cu aceste miscari. Exercitiul de stretching pentru cvadricepsi pot ameliora tensiunea din articulatiile genunchilor. Stai cu picioarele departate, cam la distanta soldurilor tale.

Trebuie insa sa incepi un program pe etape, sa nu te fortezi, sa te opresti atunci cand durerea de genunchi se inrautateste si sa ceri ajutorul medicului de specialitate. Iata care sunt cele mai indicate exercitii fizice pentru ameliorarea durerilor de genunchi.

4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa

Din pozitia culcat pe spate ridica piciorul drept si tine-l intins, indreptand varfurile cat poti de mult catre trunchi. Mentine secunde si schimba piciorul.

Aceasta miscare nu pune presiune foarte mare asupra genunchilor, dar intareste muschii din jurul lor. Mentine pozitia cateva secunde si revino in pozitia initiala.

genunchiul dureri și gimnastică

Fa cateva repetari si schimba piciorul. Daca ti se pare prea usor, poti adauga greutati pe glezna, dar nu mai mult de 2 kilograme.

genunchiul dureri și gimnastică

Mentine pozitia secunde, coboara piciorul si repeta miscarea de ori, apoi schimba piciorul. Daca apar dureri de spate, ridica piciorul mai putin. Consulta medicul daca durerile persista.

TOP sporturi ieftine şi eficiente! Dacă încerci să slăbeşti şi ai o greutate formată din trei cifre, atunci probabil este mai bine să te rezumi la urcatul de scări sau la mers. Lasă alergatul pe mai târziu dacă vrei să te antrenezi pentru mai mult timp. Alege să pierzi o bătălie ca să câştigi războiul pe termen lung. Chiar dacă articulaţia genunchiului nu are o atât de mare mobilitate precum cea a umărului, căreia i se cere dexteritate şi precizie, riscul de accidentare la nivelul genunchiului este unul crescut din cauza greutăţii pe care aceasta trebuie să o suporte.

Indoaie usor genunchii, tinand in continuare spatele lipit de perete. Nu te lasa prea mult in jos pentru ca vei pune o presiune prea mare pe genunchi. Mentine pozitia secunde, revino si repeta.

genunchiul dureri și gimnastică

Ridica-te usor pe varfuri si mentine cateva secunde pozitia. Revino in pozitia initiala si fa 3 seturi a cate repetari.

Formular de căutare

Coboara cate un picior si repeta miscarea de ori. Daca ti se pare prea usor, foloseste o bancuta mai inalta.

Durerea la genunchi: exerciții recomandate Navigare principală Dureri de genunchi?

Ridica un picior la unghi de 45 de grade si tine pentru genunchiul dureri și gimnastică secunde, coboara si repeta de genunchiul dureri și gimnastică. Artroza în articulațiile necovertrale pozitia si repeta miscarea cu celalalt picior.

Strange puternic in maini manerele laterale, respira adanc si impinge in sus suportul pentru picioare.

genunchiul dureri și gimnastică

Fa 3 seturi a cate repetari si solicita ajutorul personalului de la sala daca nu stii cum se executa miscarea, pentru a evita accidentarile. Inotul este o alta modalitate prin care poti ameliora durerea de genunchi. Aceasta forma de miscare ajuta la intarirea muschilor, a ligamentelor si la fortificarea corpului, fara a solicita foarte mult genunchii, deoarece corpul tau in apa cantareste doar o sesime din greutatea lui reala.

Evita, in schimb, sporturile de impact, cum ar fi joggingul sau aerobicul intens, deoarece pun o presiune mare pe genunchi si pot agrava durerea.

genunchiul dureri și gimnastică

Surse: webmd.

Mai multe despre acest subiect